Monday 5 January 2009

Israel Menggila lagi.......

PEROSAK DUNIA....ISRAEL ADALAH PRODUK PEROSAK DUNIA KELAS SATU.....

Dari dulu lagi tak habis2 dengan keganasan bangsa israel...cop orang lain sebagai pengganas tapi diri sendiri adalah pengganas yang merosakkan dunia...bumi palestin ditarah setiap hari...bermandikan darah...Israel bukan ganas...tapi TERLALU GANAS dan KEJAM....

sedih terlalu sedih dengan saudara kita di palestin...harapkan bantuan dari sesama muslim tapi muslim sendiri yang x bersatu!! kalau bersatu dah lama israel lenyap dan hancur!...

masa tanah giza dibawah terjahan api israel...aku sedang dalam percutian dan urusan bisness aku di syria...jadi aku x sempat nak menulis dan menghentam kejahatan dan keganasan israel...disamping aku yang akan memboikot barangan israel yang bangang...aku jugak nak ajak saudara2ku sesama muslim bahkan non muslim yang lain agar mem-BOYCOTT barangan israel....
cara utk melemahkan sesuatu kaum salah satunya adalah melalui ekonomi....aku yakin dengan cara memboikot ini,kesan dari boikot tersebut akan melemahkan ekonomi israel dgn izin Allah...

kerana sedih dengan keganasan terlampau sehingga membunuh jiwa org2 tua,kanak2 kecil,bayi2 yang belum sempat berjalan,ibu2 hamil...aku rasa macam nak jer angkat senjata melawan israel! sedih!....mati ditangan musuh seperti israel adalah lebih baik dari mati diatas katil....

~~YA ALLAH YA TUHANKU...SELAMATKANLAH BUMI PALESTIN DAN MUSLIMIN.....

No comments:

Ya Ridhollah..Wa ridhol waalidaini...